niedziela, 17 listopada 2013

Niezwykłość codzienności - czyli moje okulary na Twoim nosie :)

Czy pasja jest ludziom potrzebna? Myślę, że tak. Inaczej przecież nie robiłabym tego, co robię, nie sprawiałoby mi to radości i nie przynosiło żadnych korzyści. Bo prawdą jest, że pisanie daje mi ogromne zadowolenie i sprawia, że czuje się lepiej. Kiedy wiem, że ludzie czytają moje teksty jestem najszczęśliwsza na świecie. Poświęcają czas czemuś, co mi sprawiło przyjemność. Wspaniale, prawda? Ludzie zadowoleni i spełnieni, to ludzie szczerzy i prawdziwi, zgodni z zamierzeniem istnienia człowieka - spełnionego i wiecznie uśmiechniętego. Dlatego też piszcie, grajcie, śpiewajcie, malujcie, gotujcie! Róbcie cokolwiek, co sprawia wam przyjemność. Zapewniam Was, że z czasem zacznie przynosić satysfakcję, a później też wspaniałe efekty i korzyści. Pasja jest najpiękniejszą częścią ludzkiego życia. Dopełnia je i sprawia, że wszystkie działania są kompletne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz